سخن بزرگان

مارک تواین: یک دروغ ممکن است دنیا را دور بزند و به جای اولش برگردد؛ اما در همین مدت، یک حقیقت هنوز دارد بند کفش‌های خود را می‌بندد تا حرکت کند.

امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات

هاست

نرم افزار های ضروری

تبلیغات

هاست

تبلیغات

میهن وب هاست

هاست دی ال

هاست دی ال

آمار بازدید سایت

» بازدید امروز: 1
» بازدید دیروز: 0
» بازدید هفته: 1257
» بازدید ماه: 2915
» بازدید کل: 3205
» افراد آنلاین: 1
تمامی دانلودها در سایت شتاب دانلود به صورت نیم بهاء محاسبه میشود.

تبلیغات

 

محل ویژه تبلیغات با توضیحات برای شما عزیزان برای شفارش تبلیغات اینجا را کلیک کنید

بازی

دانلود بازی ندای وظیفه: بلک اپس ۳-Call of Duty Black Ops III

آپدیت شده جدید رایگان
بازی
شنبه ۱۶/ ۰۵/ ۱۳۹۵
1495 بازدید
امتیاز دهید:
امتیازها: ۵ | کل آرا: ۱
spinner در حال ثبت رای

بروز رسانی: 1398/12/10

ندای وظیفه: بلک اپس ۳

دانلود بازی ندای وظیفه: بلک اپس ۳ با لینک مستقیم نسخه FitGirl

دانلود بازی Call of Duty Black Ops III با لینک مستقیم

Call of Duty Black Ops 3

بازی ندای وظیفه: بلک اپس ۳ نسخه جدید در سبک شوتر اول شخص می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط Treyarch ساخته و از سوی Activision برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت ها انتظار ، نسخه اصلی بازی بازی ندای وظیفه: بلک اپس ۳ برای دوست داران عناوین بازی های ندای وظیفه عرضه شد.

نسخه جدید سری بازی های Call of Duty که Black Ops نام دارد اولین قسمت از سری بازی‌های بلک آپس در مجموعه‌ی Call of Duty است که توسط استودیو تری‌آرک در سال ۲۰۱۰ ساخته شد و اکتیویژن وظیفه‌ی انتشار آن را عهده دار شد.

کی از بازیکنان با تجربه بخش داستانی اعلام کرده این قسمت از بازی ۱۱ مرحله خواهد داشت. براساس نحوه بازی‌کردن و درجه سختی‌ای که انتخابی می‌کنید، بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 حدود ۷ الی ۸ ساعت طول خواهد کشید. اگر دوست دارید با نام مراحل بخش‌ داستانی آشنا شوید، در ادامه می‌توانید به مشاهده آن‌ها بپردازید و با ماهیت آن‌ها و اتفاقاتی که انتظار شما را می‌کشد آشنا شوید: ۱- عملیات سِری (Black Ops) ۲-دنیای جدید (New World) ۳-در تاریکی (In Darkness) ۴-تحریک (Provocation) ۵-کانون (Hypocenter) ۶-انتقام (Vengeance) ۷-خیزش و سقوط (Rise & Fall) ۸-شیطان درون (Demon Within) ۹-قلعه‌ی شِنی (Sand Castle) ۱۰-برج‌های لوتوس (Lotus Towers) ۱۱-زندگی (Life) در بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3، می‌توانید مانند بخش چندنفره سلاح‌های خود را شخصی‌سازی کنید. کاربری که این اطلاعات را منتشر کرده گفته است که حالت split -screen در بخش داستانی باعث اُفت‌فریم بازی می‌شود. Call of Duty Black Ops 3 (5) نکته جالبی که بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 را نسبت به قسمت‌های قبلی مجموعه ندای وظیفه متفاوت می‌کند این است که بازیکنان مانند بخش چندنفره، می‌توانند ظاهر شخصیت خود را شخصی‌سازی و حتی جِنس (مذکر-مونث) او را هم انتخاب کنند همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، بخش داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 تنها در اختیار کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. سازندگان در رابطه با دلیل خود در رابطه با حذف بخش داستانی از نسخه‌های نسل هفتمی گفتند:گستردگی جاه‌طلبانه‌ای که در طراحی بخش کمپین (یک تا چهار نفره) برای نسخه‌های ویژه‌ی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد نمی‌توانست بدون کم‌وکاست بر روی سخت‌افزارهای نسل‌های قبل بازآفرینی شود.علاوه براین، نسخه‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ بازی با این‌که دارای بخش‌های چند نفره و زامبی خواهند بود، ولی امکان تجربه‌ی بخش داستانی را برای بازیکنان فراهم نخواهند کرد. در این میان، کنسول‌های نسل قبلی از بعضی موارد دیگر هم، که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل جدید در نظر گفته شده، محروم خواهند بود. یکی از این موارد قابلیت Weapon Paint Shop است که به بازیکنان امکان می‌دهد ظاهر سلاح‌های‌شان را شخصی‌سازی کنند. همچنین در نسخه‌های نسل هفت بازی نمی‌توان از ابزارهای جدیدی که برای ورزش‌های الکترونیکی (eSports) در نظر گرفته شده‌ است، استفاده کرد.

اگر از گیمرهای قدیمی سری بازی های کالاف دیوتی باشید ، احتمالا از دیدن این عنوان بسیار شگفت زده شده اید ! بازی ندای وظیفه ، از جمله اولین بازی های اول شخص در دنیای کامپیوتر و کنسول های بازی بود که در ابتدا برای مایکروسافت ویندوز عرضه و در ادامه به سایر کنسول ها نیز راه پیدا کرد. نسخه های اولیه این بازی از جمله ندای وظیفه ۱ و ۲ و ۳ ، همواره بر رویکردهای نیروهای نظامی و جنگی در جنگ های جهانی دوم محوریت داشته اند ، در ادامه عرضه Call of Duty 4: Modern Warfare ، جنگ های جهانی دوم را در دنیای مدرن شبیه سازی کرد و توجه بسیاری از گیمرهای دنیای بازی های کامپیوتری را به خود معطوف نمود. موفقیت های پی در پی کمپانی Activision در عرضه و فروش سری های مختلف این بازی را به توسعه و عرضه نسخه ای جدید و کاملا تغییر یافته بلک آپس ترغیب نمود ؛ حال پس از گذشت چنین سال از تکامل های روند بازی و بهبود های گرافیکی فوق العاده عالی ، اکنون شاهد عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب بلک آپس ۳ برای کامپیوتر هستیم. این بازی دارای بهبودها و پیشرفت هایی فوق العاده چشم گیر در زمینه حرکت سیالات ، امکانات تیراندازی ، استفاده از سلاح ها ، انفجارها و … را به تصویر می کشاند که همه و همه شما را از پیشرفت چشم گیر فناوری AI شگفت زده خواهند کرد.

باکس دانلود
QR: دانلود بازی ندای وظیفه: بلک اپس ۳-Call of Duty Black Ops III
توضیحات و مشخصات بازی
  • نام بازی: ندای وظیفه: بلک اپس ۳
  • ورژن بازی: v100.0.0.0
  • دسته بازی: اکشن ، جنگی ،
  • امتیاز IMDB:
  • پلتفرم: PC
  • لایسنس: دارای کرک
  • کد ریجن: CUSA02290
  • حجم فایل: 72 گیگابایت
  • شرکت سازنده:
  • تاریخ انتشار: 2015
  • رده بندی سنی: PG-17
  • منبع سایت:
    شتاب دانلود
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Hard Drive: 60 GB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible

راهنمای نصب

فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.


اگر در هنگام نصب نسخه FitGirl با ارور 404 مواجه شدید یا ستاپ روی درصد خاصی مثلا 26 درصد گیر کرد:

–  اینترنت و آنتی ویروس تون رو غیر فعال کنید.
–  فایل نصبی رو به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

مشاهده آنلاین تریلر
رمز فایل : www.shetabdl.com
برای کپی کلیک کنید
نویسنده:
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.