سخن بزرگان

مارک تواین: یک دروغ ممکن است دنیا را دور بزند و به جای اولش برگردد؛ اما در همین مدت، یک حقیقت هنوز دارد بند کفش‌های خود را می‌بندد تا حرکت کند.

امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغات

هاست

کارتون

نرم افزار های ضروری

تبلیغات

هاست

تبلیغات

میهن وب هاست

هاست دی ال

هاست دی ال

آمار بازدید سایت

» بازدید امروز: 1
» بازدید دیروز: 0
» بازدید هفته: 1257
» بازدید ماه: 2915
» بازدید کل: 3205
» افراد آنلاین: 1
تمامی دانلودها در سایت شتاب دانلود به صورت نیم بهاء محاسبه میشود.

تبلیغات

 

محل ویژه تبلیغات با توضیحات برای شما عزیزان برای شفارش تبلیغات اینجا را کلیک کنید

بلاگ

تفاوت بین نسخه های بازی ها

جدید
نسخه
پنج شنبه ۰۷/ ۱۱/ ۱۴۰۰
882 بازدید
امتیاز دهید:
امتیازها: ۵ | کل آرا: ۱
spinner در حال ثبت رای

پیرامون سوالات متداولی که در رابطه با تفاوت نسخه های مختلف بازی ها پرسیده شده است، این مطلب را آماده کرده ایم و درباره در نسخه توضیحی مختصر داده ایم .

 

Reloaded و PROPHET : ریلودد یک گروه کرک است که معمولا این گروه نسخه کامل بازی ها رو بدون حذف هیچ زبان یا قسمتی و بدون هیچ دستکاری با کرک معتبر و صددرصد ارایه می دهد . ( این گروه معمولا بازی را به صورت فایل iso و قابل نصب ارائه می کند ) . PROPHET زیرگروه ریلودد می باشد با این تفاوت که بعد از انتشار نسخه ریلودد, نسخه ای کامل تر و چند زبانه منتشر می کند .

 

 

Skidrow : اسکیدرو یک گروه کرک است که معمولا این گروه هم نسخه کامل بازی ها رو بدون حذف هیچ زبان یا قسمتی و بدون هیچ دستکاری با کرک معتبر و صددرصد ارایه می دهد . ( این گروه معمولا بازی را به صورت نصب شده ارائه می دهد.

 

 

CODEX : به جرات می توان گفت که یکی از کامل ترین و بدون مشکل ترین نسخه کرک شده بازی ها، نسخه کودکس می باشد و اگر برای بازی ای این نسخه منتشر شد پیشنهاد می کنیم که آن را در اولویت خود قرار دهید .

 

 

FitGirl :شخصی است که بازی های کرک شده را با استفاده از چند نرم افزار، تا جایی که امکان دارد، فشرده می کند . دلیل حجم کم بازی ها بیشتر اوقات نرم افزار ها و روش هایی است که او برای فشرده سازی بازی ها استفاده می کند . بعضی اوقات ممکن است زبان های اضافه مانند زبان چینی، روسیه ای و … را از بازی ها حذف کند تا حجم بازی کمتر شود اما هیچ وقت چیز های مهم مانند فیلم ها، امکانات و … موجود در بازی را حذف نمی کند . این نسخه چون از کرک هایی مانند Codex استفاده می کند، می توان گفت بیشتر مواقع بدون مشکل است، پس اگر حجم اینترنت و یا فضای هارد کمی دارید، می توانید با خیال راحت از این نسخه استفاده کنید .

 

 

CPY : این گروه به تازگی اقدام به کرک کردن بازی ها می کنند و گروهی جدید در این زمینه می باشند . نسخه هایی که این گروه منتشر می کنند ممکن است هم کرک شده باشد و هم بودن کرک . اکثرا نسخه های آن نیاز به نصب دارد .

 

 

۳DM : یک گروه چینی است که بازی ها را کرک می کند . بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت خبری Kotaku این گروه در سال ۲۰۱۶ یکی از بزرگترین گروه های کرک بازی در جهان بود .

 

 

Steampunk : این گروه نیز مانند گروه های دیگر بازی ها را کرک می کند و نسخه کامل آن ها را، بدون حذفیات منتشر می کند .

 

 

Black Box : بلک باکس یک گروه کرک است که معمولا بازی های کرک شده توسط گروه های دیگر را دستکاری می کند ، برای مثال زبان های اضافه بازی را حذف می کند و کیفیت ویدیو ها را پایین تر می آورد و این کار باعث پایین آمدن حجم بازی به شکل چشم گیر می شود .

 

 

Repack یا Core Pack : این نسخه هم همانند نسخه بلک باکس فشرده شده و با حجم بسیار کمتری نسبت به نسخه اصلی در دسترس قرار می گیرد . در بعضی مواقع نیز از اسم Core Pack استفاده می شود .

 

 

game of the year : بهترین بازی های انتخاب شده هر سال، این عنوان را می گیرند و بعضی اوقات یک سری امکانات اضافی مانند اسلحه ها و ماشین ها و یا مرحله های فرعی به این نسخه اضافه می شود .

 

 

Gold Edition و Limited Edition : این دو نسخه توسط خود شرکت بازی ساز منتشر می شود و تیم های کرک این نسخه ها را کرک می کنند ، فرق این دو نسخه با نسخه های دیگر امکانات اضافه است ، برای مثال این دو نسخه دارای مراحل اضافه و یا اسلحه های اضافه هستند .

FUll Unlocked : این نسخه فقط دیتای بازی است و هیچ کرکی در آن موجود نیست . چند سالی است که بعضی از استودیوها از قفلی به نام denuvo برای بازی های خود استفاده می کنند و این کار باعث می شود تا بازی به هیچ وجه کرک نشود، این بازی ها به نسخه Full Unlocked معروف می شوند و برای اجرای بازی شما به CD-Key آن نیاز دارید که به صورت تکی و یا اشتراکی در سایت های ایرانی به فروش می رسد و قیمت متفاوتی دارد .
نویسنده:
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.