سخن بزرگان

مارک تواین: یک دروغ ممکن است دنیا را دور بزند و به جای اولش برگردد؛ اما در همین مدت، یک حقیقت هنوز دارد بند کفش‌های خود را می‌بندد تا حرکت کند.

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تبلیغات

هاست

نرم افزار های ضروری

تبلیغات

هاست

تبلیغات

میهن وب هاست

هاست دی ال

هاست دی ال

آمار بازدید سایت

» بازدید امروز: 1
» بازدید دیروز: 0
» بازدید هفته: 1257
» بازدید ماه: 2915
» بازدید کل: 3205
» افراد آنلاین: 1
تمامی دانلودها در سایت شتاب دانلود به صورت نیم بهاء محاسبه میشود.

تبلیغات

 

محل ویژه تبلیغات با توضیحات برای شما عزیزان برای شفارش تبلیغات اینجا را کلیک کنید

بازی

دانلود بازی XCOM 2: War of The Chosen برای PC

آپدیت شده جدید رایگان
بازی
یکشنبه ۱۳/ ۰۴/ ۱۳۹۵
1039 بازدید
امتیاز دهید:
امتیازها: ۵ | کل آرا: ۱
spinner در حال ثبت رای

به روز رسانی : 1398/10/20

بازی XCOM 2 برای PC

دانلود بازی XCOM 2 برای PC با لینک مستقیم با آپدیت جدید

XCOM 2

بازی XCOM 2: War of The Chosen دنباله نسخه اول بوده در دنیایی که توسط بیگانگان کنترل می شود جریان دارد و این موضوع دقیقا بالعکس نسخه اول است. برای نخستین بار در سری XCOM بازیکنان در این نسخه با سطوح رویه ای رو به رو هستند و تاکید بیشتری روی سفارشی سازی سربازان شده است.

استودیو Firaxis سازنده بازی وعده کلاس هایی برای سربازان و گونه هایی برای بیگانگان داده است. این استودیو می خواهد از یک سطح عمیق تری از مود در XCOM 2 پشتیبانی کند. یکی از نکات قابل توجه در مورد بازی XCOM 2: War of The Chosen این است که این اثر ارتباط مستقیمی با خسارت، تلفات و حتی باخت دارد و به طور کلی می‌توان گفت چالش و سختی یکی از پایه‌های مهم آن به شمار می‌روند. داستان XCOM 2: War of The Chosen نیز از همین موضوع شروع می‌شود و بر این فرض قرار می‌گیرد که شما در پایان Enemy Unknown شکسته خورده‌اید. داستان بازی مربوط به بیست سال بعد از وقایع قسمت اول بازی رخ می‌دهد و رهبران دنیا بدون قید و شرط خود را تسلیم نیروهای بیگانگان کرده‌اند. آخرین خط دفاعی سیاره زمین از هم پاشیده شده و بسیاری از هم رزم‌های این خط دفاعی پراکنده شده‌اند. حال، بیگانگان در سیاره زمین حکم فرمایی می‌کنند و با ساخت شهرهایی پر زرق و برق، به بشریت وعده آینده‌ای درخشان می‌دهند. اما این هدف تنها در ظاهر انجام می‌شود و در پشت پرده، آن‌ها اهداف شیطانی و فاسد خود را آرام آرام پیش می‌برند. هر شخص، هر ارگان و هر گروه مقاومتی که با آئین نوین آن‌ها مشکل داشته باشد، به سرعت از بین خواهد رفت. اما در گوشه‌ای از جهان، گروهی وجود دارند که قرار است برای بشریت ایستادگی کنند و به دنبال فرصتی هستند تا از زیر خاکستر برخیزند و برای همیشه شر بیگانگان را از زمین بکنند. در دنیای بازی شما شاهد حس و اتمسفری سنگین، غیرقابل پیش‌بینی و پویا خواهید بود.تمامی نقشه‌های ماموریت‌ها به گونه‌ای روندسازی می‌شوند تا به آخرین حد دوباره قابل بازی بودن برسند. این یک عنصر جدید و بسیار مهم در این سری است و استودیو فیراکسیس هرگز برای ساخت آن کوتاهی نکرده است. به همین دلیل است که در این پیش‌نمایش ابتدا به معرفی آن پرداختیم. بیشتر اوقاتی که در بازی‌ها شاهد نقشه‌های رویه‌ای هستیم آن بازی معمولا دارای پیچیدگی‌های نادرست و در هم ریخته است یا برعکس، بازی بسیار ساده و قابل پیش بینی است. اما XCOM 2 از چنین مشکلی رنج نمی‌برد و خوب می‌داند که بازیکن را به چه سمت و سویی هدایت می‌کند. نقشه‌ها و فضاهای بازی بسیار پر جزییات هستند و به شکلی طراحی شده‌اند که عملیات‌های تاکتیکی خود را به بهترین شکل ممکن پیاده کنید.

باکس دانلود
توضیحات و مشخصات بازی
سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 x64-bit
Processor: Intel Core 2 Duo E4700 2.6 GHz or AMD Phenom 9950 Quad Core 2.6 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB ATI Radeon HD 5770, 1GB NVIDIA GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Storage: 65 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Device
Additional Notes: Initial installation requires one-time Internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include Steam Client, Microsoft Visual C++2012 and 2013 Runtime Libraries and Microsoft DirectX

مشاهده آنلاین تریلر
رمز فایل : www.shetabdl.com
برای کپی کلیک کنید
نویسنده:
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.